Bra bättre bäst

Helt ärligt, hur många hundägare har/har haft någon hund hemma med öronproblem?



Både Mira och Milton har haft svamp och olika infektioner till och från. Och det ska gudarna veta att det spelar ingen roll hur bra och ofta man sköter och tvättar öronen, ändå kommer skiten.
Jag har provat kanske 10 olika medel och tillvägagångsätt och för det mesta så hjälper inget.

Det här, mina vänner, har ni något ni inte får missa!

Denna produkt är något jag INTE skulle vilja leva utan. Helt ärligt.

- Det är en vätska som du sköljer örat med helt enkelt... och nu tänker folk: "Men öronen bör ju hållas torra om man ska förebygga svamp?"

Svar: Nej, inte med denna.
Denna vätska är framtagen för att döda och förhindra uppkomsten av svamp. Den är helt ofarlig för hunden och luktar jättegott också. Den tar bort svampinfektioner och annat smuts- och fuktrelaterat skit i öronen OCH den kan även användas i förebyggande syfte, vilket jag gör.

Jag sköljer hundarnas öron ca 1-2 ggr/mån och dom är alltid rena och fräsha och det bildas aldrig någonsin svamp i deras öron. Trots att både Mira och Milton har väldigt lätt att få det.

Jag köper min på www.smadjursakuten.se/. Ca pris 150 kr.


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0