Tacksam för svar

Tack för alla mail och de svar jag fått på frågan om Mira och Twaila.

Det var precis det Jag hade på känn, som Erica och många andra säger, Korregera och håll dem isär.

Tikar slåss ofta på liv och död, det vet jag. Och jag har sett två sankt bernhardstikar sitta fast i varandra förut och det ser INTE trevligt ut. Herrejävlar alltså, då är det blodigt allvar.



- Imorse fick jag gå skilda promenader med Mira och Twaila och det känns mycket, mycket riskfyllt att ha dom båda lösa tillsammans på gården nu.

.. givetvis känner jag oro. Spänningen bara ökar varje dag. Jag hoppas att detta inte kommer att bli ett så stort problem i framtiden. För då har jag problem.

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0