TÄVLING med ett fint pris!!

Alla får vara med! Gör såhär:

Ni kan välja om ni vill kopiera hela tävlingsformuläret till mailen eller så skriv bara ner svaren. Gör precis som ni vill.

Skicka svaren via mail till [email protected] (ni som vill kan även skicka mail via facebook.)

En vinnare utses nästa vecka!

-Alla frågor kommer från bloggen. Utom utslagsfrågan.



1. När jag provade vingarna och flög ner till Göteborg, år 2010, för att jag troligtvis hade hittat kärleken. Vart var Mira då?
Svar:

2. Vem är Miltons mamma?
Svar:

3. En gång var jag på valpåterträff i Råneå. Vem gällde hunden?
Svar:

4. Mira har en kullbror och dom är väldigt, väldigt lika i ansiktet. Vem är det?
Svar:

5. Mira fick priset KEP på en utställning vi var på. Varför?
Svar:

6. Bildfråga. Vart är detta?

Svar:

7. Milton reste ragg när vi var ute på promenad. Vad hörde han?

Svar:

8. Milton kom till oss med bil. Vem var så vänlig och körde ner honom ända till Göteborg?
Svar:

9. Hur många tatueringar har jag?
Svar:

10. Bildfråga. Vad är detta för sår?

Svar:

11. Bildfråga. Dessa två sötnosar. Vilka är det?

Svar:


12. Utslagsfråga: Ungefär hur mycket väger våra tre hundar tillsammans?
Svar:




Vinnaren får välja en av dessa handsydda väskor som jag skapat.














Alla väskor har likvärdig färg i väskfodret som den har på remfodret. Alla väskor har även ett mobilfack av samma tyg som utsidan.

Lycka till!

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0