Wilson

När alla tre hundar sprang runt och busade så kom Wilson gåendes. Sen satte han sig utmed Milton. Mooodig katt, minst sagt.

Om ni tittar noga mellan smågranarna ser ni ett vitt katthuvud sticka upp. ^^



Wilson och Milton.


Twaila och Milton.




Milton såg kameran i mattes hand och satte sig ner. Haha ;)


Mira är en glad hund idag och det bara lyser lycka om henne!


Detta älskar jag att se!


Hundgården i bakgrunden. 6 stolpar satta och gjutna!


Att mysa ute i det fria är det bästa.


Mm, skiti-vatten.


"Jag tänkte jag skulle sätta mig här och mosa alla liljekonvaljer som växer."



Dags för lunch, tänker Wilson.

Jag har ett tag funderat varför katten luktar så äckligt. Han fiser hela tiden och det STINKER. Och häromdan fick jag svar på tal.
- Jag gick ut, ropade på honom och ser honom komma med en sprattlande mus i munnen. That's why.

Ett poserkort fick jag också fixa såklart. Twaila är ingen naturlig linslus, med det får vi råda bot på när hon bor här! :)


.. och den 16 juni så kommer ett lass mat. Rättare sagt 135 kg. Det kommer gå åt, som ni ser. ;)

Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Lill

Underbart:-))) och perfekt läge på hundgården! Kramen

2011-05-19 @ 17:40:06
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: moa

katten brukade fisa när han bodde hos oss och då luktade dom också illa men då åt han inga möss :p han kanske har konstig matsmältning lillen :)

2011-05-19 @ 22:20:06
Postat av: Lill

å Angus sätter i gång o fiser varje gång jag skall trimma honom....hemligt vapen<:0/

2011-05-19 @ 22:33:52
URL: http://www.123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0