Första advent

Bilder sen sist!
Såhär fint är familjen samlad på nätterna. (De nätter då det är svalt inomhus och M&M vill sova inne.)
Sen hade vi fint besök en kväll och Mira har hittat sin själsfrände.
Mira poserar påväg ut på renlavsjakt i eftermiddag. Omedvetnade om att hon står med en kvist i kinden? ;)

In i trollskogen och då blir det MÖRKT.
Mums med regnvatten!
Min fina korg så brukar hänga med. Man vet ju aldrig vad man hittar för kul. ^^
Hemma igen och korgen fylldes med diverse fina grejer från marken.
Lite pyssel av det..
.. och sen tändes första ljuset!
Och hundarna har hängt med husse idag när jag jobbat. Sen blev det ännu en till tur i skogen med mig.
Nu har vi två mycket trötta sanktisar som myser framför brasan.
Ikväll är den klass 3-varning på stormen. Så vi stänger all el och låser dörrarna. En riktig, riktig myskväll ska vi ha!
Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: sara

jag är miras själfrände!!!

2011-11-27 @ 18:11:56
Postat av: christina

När vi sover sängen, jag,Bråttom-Britta och Tiffany, då sover BÅDE matte och husse där...alltså är frågan...Var sover er matte, när hennes sängplats är upptagen???Står hon hela tiden...beredd med kameran?? eller?????

2011-11-28 @ 16:35:32
Postat av: Mor

Jättefin ljusstake. :)

2011-11-29 @ 08:15:54
Postat av: Monika

Hahaha tänkte som Christina..var sover du?? Mysigt ser är det iallfall...)

Så fin adventljusstake..med skogens förnödensheter..,så bra:)



ha det bäst..kram

2011-11-30 @ 01:18:16
URL: http://extraedition.cybersite,se
Postat av: Anonym

2011-12-01 @ 20:13:35

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0