Morre!

Morgan är rolig.
Han är som en svans efter mig, vart jag än går så följer han efter.


När jag äter middag kommer han och sätter sig utmed, tittar på min tallrik och sen sitter han och stirrar mig i ögonen. Snål? Det var väl bara förnamnet.

Om det står framme mat på diskbänken eller någon skål med hundfoder i eller om det så är chips eller pasta så springer han dit och dyker ner i skålen.


Han dricker INTE ur sin egen vattenskål. Han dricker alltid ur hundarnas.


.. vår älskade Morgan! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

2011-11-11 @ 13:54:25
URL: http://intresseutlopp.blogspot.com/
Postat av: Lill

Katter vill helst inte dricka vatten bredvid sin matplats!

2011-11-11 @ 16:39:30
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Gammelmatte

Vad fin den lille gossen är, och chips har han alltid gillat!! Först slick

2011-11-12 @ 16:57:23
Postat av: Gammelmatte

Vad fin han är!! Chips har han alltid gillat, först slickar han av saltet, sen knaprar han i sej resten!!!!

(Förra kommentaren blev fel!)

2011-11-12 @ 16:58:54
Postat av: Anonym

Vad fin han är!! Chips har han alltid gillat, först slickar han av saltet, sen knaprar han i sej resten!!!!

(Förra kommentaren blev fel!)

2011-11-12 @ 16:59:17

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0