Spagettiben

Lite mer än tre timmar senare var vi äntligen hemma igen. Vi hade supermysigt och jag lyckades tappa bort mig efter drygt 2 timmar. Usch, vad läskigt! ^^

Jag filmade 12 filmer ute på denna tur. Dock blev dom så långa att jag inte kunnat föra över dom på datorn.
Men ni får de korta snuttar som kom över på andra sidan ;).



Mira skulle inte posera idag. Fjantfian höll på såhär istället.




3 sekunder efter jag säger "Milton, varsågod" så springer han in i ett träd. Haha, som vanligt.



Drickespaus!











Nu ska vi återhämta oss en stund innan det ska tränas lite rally! ;)

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: christina

Vad heter det när man bloggar muntligrn???Går minst lika bra för mig som mottagare att ta del av hemlisar och allmän info.....

2011-11-22 @ 18:24:38
Postat av: Lill

Helt fantastisk denna skog!!!!!!! En riktig "John Bauer" skog!!! Otroliga färger och när du rör kameran lite snabbt ser det ut som akvarellmålningar i den första filmen :-)

2011-11-22 @ 22:00:58
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Mor

Så mysigt. Milton är ju för kul...rakt in i trädet. Mira är så fin i pälsen nu. Jättefina!

Med tanke på din otroligt dåliga orienterarförmåga så är jag förvånad över att du inte har tappat bort dej helt, både i storstan och skogarna. Kramis

2011-11-23 @ 14:38:13
Postat av: Mor

Jo filmerna påminner faktiskt om din mosters vackra akvarellmålningar.

2011-11-23 @ 14:40:34

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0