Trodde du, va?!

Tidigt imorse var det dags för lite muskelträning. Skindan var på plats och var packad med träbrädor.




Och när vi sedan vände hem var det dags för Milton att dra.


"Ska JAG dra DEN DÄR?!"


"Du, matte. Du kan dra den själv. För jag kommer INTE göra det."

Halvvägs hem höll jag på avlida. Svetten rann och det var ett alldeles för tungt jobb för mig! Som tur var så tog Mira över sista biten hem.


Väl hemma igen blev det pussar och kramar till världens bästa Mira!



För er som är intresserade av en hundskrinda så har vi köpt våran här för 950kr: http://www.jamaprodukter.se/Hundskrinda.htm


.. och selen är världens bästa sele: Björkis-selen. Den är oerhört ergonimisk för hunden. Och med de tunga jobb dom gör så förtjänar dom en ordentlig som är snäll mot kroppen.
Vi har XXL till Mira som väger 70 kg och Milton som är större än henne kan också ha den.
Den hittar ni här: http://www.bjorkis.com/default.aspx?PageNr=74

Kommentarer
Postat av: christina

MIRA-hjärtat...Du är som din mamma och som dina syrror...dig kan man lita på...men Milton...njaaa. ska vi våga tro att han är så samarbetsvillig???

2011-11-23 @ 16:12:46
Postat av: monika

Vad fina och duktiga ni är ..fin skrinda,och selen verkar bra också..ska kika på den..har en loksele..:)



ha det bäst och önskar er en fin första advent helg..

kram.

2011-11-26 @ 18:46:39
URL: http://extraeditin.cybersite.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0