Vi lever!

Ja, nu var det LÄNGESEN jag uppdaterade.

Sanningen är inget annat än att jag inte har tid. 80% av allt jag vill göra hinner jag inte.
Så för tillfället handlar det om prioriteringar.
När jag inte jobbar så hittar jag på saker med hundarna. När jag inte är med hundarna så jobbar jag. Och den där Niklas, vem är det?

Men nu, efter en hel vecka, så har jag äntligen en stund att sitta vid datorn. Faktum är att jag inte rört datorn sen senaste uppdateringen. (I mobilen har jag dock tillgång till internet och kan svara på mail osv.)

Då vet ni lite hur läget är för tillfället. Men när saker och ting lugnat ner sig så kommer jag uppdatera som vanligt, flera gånger om dagen! :)



Det var skönt att slänga kameran runt halsen imorse. Det kändes så välbekant på något vis.

God morgon! Mira väcker mig varenda natt och ska gå ut och sova. Och ibland väljer Milton att följa, som han gjorde denna gång.


Självklart lägger dom sig mitt framför veddörren när man ska hämta ved. "Ser du oss, matte?!"




Mira till vänster och Milton till höger.


Och precis vid detta ögonblick fick vi celebert besök från Blå!
Det är en av grannarnas hundar. Blå heter han pga att han har ett brunt öga och ett blått!


Sen var det dags att traska ut i skogen.

Mira spanar. Vilket hon gör jämt och ständigt.
Och se så fin pälsen börjar bli. Tjock och mysig! :)


Stannar upp för en liten paus. (En paus för matte ;)


Milton ca 1 år 4 månader.


Och fina Mira är tre år och skyndar sig att spana lite till innan vi kommit hem.


Morgan därimot är gammal, 15 år!


.. och han är så fin. Inatt låg han hela natten på mitt ansikte och sov.
Tät som en topplockspackning är jag när jag vaknar, men det är det värt! :)


Det var allt för den här gången. Tills vi ses igen så får ni ha det underbart! ♥

Hundarna hälsar! ;)

Kommentarer
Postat av: christina

Vilka bilder...vilken atmosfär...kärlek till hundar, egna och andras, till katten och till naturen.....



Mira är SÅÅÅÅ lik Tiffany, lätt skelögd....och lika älskvärd.



Miras fina päls.....ser att pälsen kommer mer och mer på mina, Loppans päls förändras inte, men döttrarnas...Smulan ser ut som en k-hsanktis, men det ulliga, goa är i antågande....



Kl med uppdateringar....ta den tid du behöver,krya på dig...vi väntar så gärna på friskhetstecken och tilltagande ork...

2011-11-08 @ 14:41:39
Postat av: Lill

Håller med ovanstående;) Kram på er!

2011-11-08 @ 18:03:59
URL: http://www.123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0