Ahmen fy farao vilken lukt

Ikväll tog vår sista svampplockar-tur för denna säsong. Vi var ute i skogen i timmar!

Mira ville ha tröja. Jag sa dock att det nog skulle bli lite för varmt för det.


Här plockar jag massa trattkantareller och vi hade inte ens hunnit 10 meter från gården.


Mina änglar!


Hösten är här, ingen tvekan om det. Allt det gröna försvinner.


Mira ville inte sova i sängen inatt. Här har hon hittat massvis med bajs att rulla sig i.


Jag har ingen aning om vad för bajs det var.. Men FY vad det luktade ILLA!


Milton ligger och väntar på att vi ska fortsätta. :)


Kvällen till ända och vi hade fått ihop ca 7 liter trattkantareller.


.. och som om vi inte var nog trötta ändå, så hade vi ju en till sak att göra.


Trots grundlig tvättning så sitter den där underbara lukten kvar. ;)


Hoppas alla hade en mysig och ledig helg!

Kram!





Kommentarer
Postat av: sara

om du vill sälja kantareller så köper min chef dem för 100 kr kilot :)

2011-10-02 @ 22:22:02
Postat av: christina

NU känner jag igen den " gamla" Sandra....häääärligt!!!!

2011-10-03 @ 09:51:09
Postat av: Monika ,Lucy och lilla Olle..och en liten Gösta :)

Gott med trattisar..

usch då..tror att den lukten har Lucy haft på sig ett par gånger..luktar det sött slibbigt,knepig äcklig doft,,sådär som man nästan kräks av doften..bläää säger jag..:(((



skönt att du verkar piggare..:)

2011-10-03 @ 23:52:16
URL: http://extraedition.cybersite.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0