Hur mår Morgan?

Den låga uppdateringen beror på att jag har haft det jobbigt i magen... igen.

Jag har fått tillbaka vissa provsvar och just nu pekar saker och ting mot tarmsjukdommen IBS. Men vi får se längre fram. Det är en lång process.




Jag fick frågan om hur Morgan mådde och tänkte att jag svarar genom ett inlägg!

"Hej gammelmatte!
Jag har det toppen här ute i naturreservatet. Det är väldigt många djur som springer omkring här vilket är spännande att titta på.
Jag har börjat vara mer inne nu när det är så kallt och regnigt ute och min favoritplats är mellan nymatte och nyhusses huvuden i sängen. Det är varmt och skönt och jag trycker gärna upp mig extremt nära deras ansikten. Matte brukar börja klia sig i ögonen och näsan, men hon säger att det är värt det, utan tvekan!

Hundarna är lika stora som vanligt och jag fräser gärna till mot dem. Men jag har förstått att dom är supersnälla och skulle aldrig ens lukta på mig.
När jag går förbi lägger dom sig ner och tittar mot ett annat håll. Jag har absolut inga problem att gå förbi deras ansikten på endast några cm.

Jag saknar dig gammelmatte och du får gärna titta förbi om saknades blir stor efter mig!

.. och du, jag har verkligen kommit till paradiset. Tack för att du gjorde det möjligt!"




"Och HÄR är mitt favoritställe utomhus. Räcket på solsidan av huset. Jag kan han sitta i timmar och bara titta ut över skogsmarkerna. :)"


Varma kramar från Morgan ♥

Kommentarer
Postat av: Helena (Charlottas mamma)

Hej! Vad mysigt han verkar ha det. Tur att det har gått så bra allting. Fina bilder du lagt, han är verkligen en snygg katt tycker jag....

Det är jätteroligt att veta att han har det bra, den lille korven.....

2011-10-08 @ 13:41:09
Postat av: christina

Tror jag det...kommit till paradiset på jorden...inte till himlen.....tack vare er!!!

2011-10-08 @ 14:00:10

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0