Ja, jag blir förbannad!

Det tar tid och energi att uppdatera bloggen.. och när man väl gör det så går det inte?!
Gårdagen skulle bjudit på två inlägg och sen får man ett mail "ett fel uppstod..".
Nåja, vi lämnar gårdagen bakom oss och fokuserar på idag istället.

Själv har jag varit vaken sen kl. 05.00 och lyckades aldrig somna om då Milton snarkar som en gammal saab.

.. och just nu:
Mira ligger i absolut svalaste delen av huset.




.. och Milton ligger i den varmaste delen av huset.




Ikväll är det kurs och jag längtar. Hoppas bara vädret blir bättre och att regnet upphör! Sen bör man väl baka bullar också?


Kommentarer
Postat av: Mor

Åååhh så söta de är när de ligger å snarkar. Pussa och krama dem från mig.

2011-10-04 @ 09:22:55
Postat av: christina

så då blir det andra bullar av ...Kanelbullens dag...

och så goa de är dina två...

2011-10-04 @ 10:24:38
Postat av: Lillemor

inte kan väl du bli arg ;) <3

2011-10-04 @ 20:25:20
Postat av: sara

snarkar som en gammal saab! ahahhahahahahaha ja höll på skratta ihjäl mi!

2011-10-05 @ 14:07:03

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0