Jobb hela helgen!

.. och sen ledig på många veckodagar.

De flesta av er vet att jag jobbar så. Men för er som inte vet, vet det nu.
Så varför vill jag frivilligt jobba varje helg? Enkelt, jag får spendera extremt mycket mer tid med hundarna! Och eftersom husse jobbar veckodagar och är ledig på helger så behöver dom i princip aldrig vara ensamma.



Vintern närmar sig med stormsteg. Men nä, det är inte rätt ord.. "Stormsteg" eller "vintern".
Det är ju ingen vinter här. Det är höst hela vinterhalvåret.

Hösten är här och löven börjar skifta färger. Och i samband med detta så börjar Mira tjocka på sig i päls. Det mesta som jag rakade bort har helt vuxit tillbaka och ullen börjar komma.

Seriöst, finns det nåt snyggare än en riktigt hårig sanktis? :)






Kommentarer
Postat av: Mor

Va!? Har ni snö eller är detta en gammal bild?

Kram

2011-10-10 @ 09:43:15

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0