Norrlandsresan del #1

Blixten slog ner i tisdagskväll och gjorde sönder ip telefoniboxen, routern, datorns nätverksuttag och några lampor. Men nu har vi åtmistonne internet så uppdateringarna kan ske som dom ska.



På centralen i Göteborg.


På tåget sov Milton. Det gjorde han ungefär hela vägen också.


Resan började i Töre hos min kära Lillemor. Och vi tträffade Erica (som äger Miltons syster.)

Lovis till vänster och Milton till höger.


Och här är stora gänget!
Från v. Lovis, Milton, Hubbe, Challe och Härta.


Och efter denna otroligt trevliga tripp, där jag hann träffa både Christina och Lill, så begav jag mig mot Arvidsjaur.

Här träffade vi såklart Sofia och Teya!


.. och Ludde.


Vi promenarade runt..


.. i "centrum".




Sen träffade vi..... och sen åkte vi till...

Fortsättning följer! ;)



Kommentarer
Postat av: Lill

Fiiina bilder! Kul att få se:)

2011-10-20 @ 16:44:15
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Christina och gänget

trevligt att få träffa er en stund...

2011-10-20 @ 17:33:58
Postat av: Christina och gänget

trevligt att få träffa er en stund...

2011-10-20 @ 17:34:39

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0