Norrlandsresan del #2

Här kommer del 2/3 av norrlandsresan!

.. och detta är några vi träffade.

Vi träffade Berra. (Huset där Mira blev matad med älgkorv i stora mänger som valp. ;)


.. och Soffä. Puss!




Vi träffade mina syskon, Sara och Sabina.


Vi träffade givetvis Teya och dom fick sitta utanför Konsum när vi handlade.


Vi var ute och gick på natten.


.. och tog ett lite annorlunda kort.


Vi träffade vännerna Ante och Moa.


Vi var hemma hos Sofia där det var bus.


Ja, mys var det också såklart!




Beanca hade också mys.


Såsom jag och Vilda.


Här prydde vi deras vägg!




Milton fick ett ben..


.. som han skulle äta i sängen.


Vi gick runt en massa på samhället.




Och vi (jag) åt på efterlängtade Frasses och Milton tittade på.


Milton visade mormor hur stor han börjar bli.


Och jag fick träffa min bästa vän, Tesa!


Milton satt i knät på många.


Vi träffade "morfar".


Och vi sov en hel del!


I del #3 får ni se alla underbara naturkort! ♥

Kommentarer
Postat av: monika

Härligt att hälsa på nära och kära..:)

2011-10-22 @ 13:30:54
URL: http://www.extraedition.cybersite.se
Postat av: Christina och gänget

Arvidsjaur för evigt....säg ingenting annat!!!!You are lost for ever--

2011-10-23 @ 14:02:06

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0