Ny dag nya tag :)!



Idag är Niklas pappa här och hjälper till med hundgården.

Denna vägg ni ser på bilden ska tätas och isoleras.
.. och Milton sjunger.


Jag ska iväg igen på jobbet och här får ni en bild på underbara Mira i förrgår morse!


Och en bild på Milton från igårkväll.
Han gör som sin mor Twaila gjorde. Suger på tungan i sömnen.






Inlägget igår borde aldrig ha publicerats eftersom bloggen INTE handlar om mig. Men det är våra känslor som styr handlingarna.

.. och tänk så starka benen bär när man fått falla!

Tack alla för allt stöd!



Intresset verkar vara rätt stort när det gäller träningstips. Och helst på video.
Så fort min fot blivit bättre så ska jag börja fundera ut några smarta tips och visa här på bloggen!

.. och finns det något specifikt så hör av er. :)

Ha en underbar lördag!! Hej hopp! :)

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0