Rallylydnad!

Igår på kursen hängde husse och Mira med som publik.
Jag tog lite fel på tiden och vi kom 1,5h för tidigt. Under väntetiden tod M&M och Niklas en liten powernap i bagaget.


Sötaste Wilma under fikat. Jag hade bakat bullar som jag bjöd på. :)


Superduktiga Vilda.


M&M.


.. och en av Britts hundar, Aitik (osäker stavning.)


Mira blev populär och omklappad och kramad.


Sen var det dags att träna! Vi gick igenom de sista nya skyltarna idag. Spiraler och slalom.


Mira tittade på och sen provade jag med henne, bara för att känna på det.
.. och vad FÖRVÅNAD jag blev över hur följsam hon var. Hon har nästan lite behagligare än Milton. Dom jobbade verkligen på helt olika sätt och Mira var jätteduktig!

.. kanske detta ändå skulle kunna vara nåt för henne?!




Här är två små klipp från igårkväll. ^^



Kommentarer
Postat av: Lill

Såååå himla duktiga ni är!!! kul för Mira att få testa lite oxå:)Kramen

2011-10-05 @ 21:18:40
URL: http://www.123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0