Vad vill DU läsa om?

Jag tänkte ta tillfället i akt och fråga er läsare om det finns något speciellt ni vill läsa om?
Mer eller mindre av vissa saker?

Ta chansen och maila eller kommentera!



Igår satt jag en stund i photoshop, det är så roligt!

Jag har tänkt göra två stycken enorma tavlor på M&M men har inte riktigt bestämt mig om vilken stil det blir.

Ett exempel:

FÖRE:


EFTER:


.. finns det intresse på photoshopredigering så lägger jag gärna upp en tutorial på precis hur man gör.

Nu ska vi ut och fota!

Kommentarer
Postat av: christina

denna sandra....hon kan då allt.....

2011-10-27 @ 09:55:34
Postat av: Mor

Jag tycker den i färg ska du göra tavla av. Kramis

2011-10-27 @ 11:30:30
Postat av: christina

Tutorial....vad är det????Jag vill oxå ha en jättetavla av mina scandal beauties...

2011-10-27 @ 11:57:49
Postat av: Lillemor

personligen gillar jag svartvita foton bäst, så det är min åsikt... =)

2011-10-27 @ 17:02:54
Postat av: Hanna

Hej Sandra!



Tycker det är jättekul när du skriver om olika träningstips, som dessutom blir ännu bättre när du gör video av de. Man fattar och kan ta de till sig och prova själv :)



2011-10-28 @ 09:53:19
Postat av: monika

Jättebra tränings idee'r,kan man inte få nog av.. och då se allt i film ,å vad man lär sig ännu mera då..och roligare..:)) kortet är jätte fint ,men personligen gillar jag just det kortet i färg..annars gillar jag svartvita kort..beror på vad man ska ha det och motivet,spelar roll där..:))

ha det bäst..kram

2011-10-28 @ 13:59:50
URL: http://extraedition.cybersite.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0