Efter regn kommer solsken

Sen sist:

Men god morgon sömntuta!


Mira är så söt på morgonen!


"Shit, det ligger nån ivägen. Hur tar jag mig förbi?"


Äppelvinet är färdigjäst och stå nu på klarning.


48 flaskor vin klarar man sig alldeles för länge på.

.. Alla som känner mig vet att jag har ungefär 100 bollar i luften samtidigt, annars skulle jag bli galen. Snart så kommer det ett nytt projekt upp, eller kanske tillochmed två. Något mycket spännande! Två helt olika saker.

Inte något av projekten hör egentligen till bloggen.

Jag är i tankarna om jag ska hålla det utanför eller inte. Jag antar såklart att de flesta läsare är hundägare, ändå.



Solen skiner och det är faktiskt härligt ute idag! Sen ska jag berätta vad jag ska göra för roligt på fredag.






Kommentarer
Postat av: Mor

klart att vi vill veta alla projekt som du håller på med. Ser framemot det. Kram

2011-09-08 @ 15:29:39

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0