Hemma igen

Nu är jag hemkommen från brukshundklubben. Jag har ikväll ställt upp och varit domarens sekreterare på en lydnastävling.

Förutom lite skrivkramp och kalla händer så var det väldigt kul att stå på "andra sidan" av det hela. -Att se alla andra vara nervösa och ibland misslyckas med vissa saker.

Jag fick ett helt annat perspektiv på saker och ting och jag kommer i fortsättningen inte vara lika nervös när det är Jag som står framför domaren och ska prestera med min hund.

.. dom är ju helt vanliga människor dom också, som bara gör sin del i det hela.


Tur med vädret hade vi också! En trevlig fredagkväll. :)


Kommentarer
Postat av: Britt

Tack för hjälpen, kul att du tyckte det var roligt.

Det är mer givande än vad många tror att hjälpa till på en tävling. I alla fall om man gillar hundar :) Ses på tisdag! Krama hundarna. Tjejerna tassvinkar.

2011-09-10 @ 12:07:29
URL: http://www.niehkos.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0