Im feeling better

Igår åkte jag in på akuten med kraftiga smärtor i magen, detta hade redan börjat för 4 dagar sen men tog inte fart förens efter utställningen i lördags.

Dom kollade hjärta, lever, njurar, tog blodvärden och en rad andra saker. Dom hittade inget "livshotande" utan jag fick en remiss till akut-gynekologen på sahlgrenska om anfallen skulle fortsätta.

Idag mår jag mycket bättre. Men jag är jätteöm i hela kroppen och kan knappt äta.
Jag ska ha ett telefonsamtal med vårdcentralen kl 14.00 för vidare utredning av magbesvären.


Kommentarer
Postat av: MONIKA

Skönt att läsa att du mår bättre,hoppas nu att du slipper att få mera återfall...Krya på dig bara nu..:)

Kram / Monika

2011-09-19 @ 22:01:32
URL: http://extraedition.cybersite.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0