Min Iphone 4

Detta inlägg skulle publicerats igår. Jag vet inte varför det inte gjorde det, men här kommer det iaf!



Det var rätt många som undrade över min nya telefon. Jag rekomenderar att ni klickar HÄR för att läsa allt om den.
- Bra att veta är kanske också att jag betalar 298 kr(minst)/mån i 24 mån.

Så jag tänker visa hur kort/videos blir med den. Det var många som undrade över just Det.

Video ute på gräsmattan.


Video i skugga, utomhus.


Bild i motljus.


Bild i rörelse.


Bild stilla.


Bild i jättedåligt/blandat ljus.


Bild i bäcksvart rum, med blixt.


Det var det, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mor

Verkar vara en bra manick. Kram

2011-09-05 @ 11:39:02
Postat av: Lill

MILDE TID:O:O:O mitt hjärta stannade till några sekunder....:O när Milton ligger ner och sträcker frambenen upp iluften upprepade ggr ,som typ gymnastik....!!!!!!!!!!! Precis så där gjorde morfar och vi tyckte alltid det såg så märkligt ut!!!

2011-09-05 @ 15:06:41
URL: http://www.123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0