Morgonguld?

Vad säger man? Morgonstund har guld i mun?

Det absoluta BÄSTA tiden på dagen är när jag kliver upp på morgonen, tar på mig min rosa sparkdräkt och ett par tofflor, väcker hundarna och öppnar dörren och solen träffar mig i ansiktet.
Allt är extra lungt och stilla. Det enda man hör är några morgonpigga fåglar som sjunger. Inget annat.

Och efter det går det inte att misslyckas med dagen.

Idag var inget undantag och här kommer bilder från en tidig morgon i sv.dalen.


Mira sätter sig på sitt ställe, tittar ut över gården en stund och sen är hon redo för promenad.


Milton.


Detta stora originalkort är helt underbart. Ljuset faller jättefint på allt runtomkring.


Trattkantareller.


"Får jag bada matte?" -Nej.



Nu ligger ena hunden under en gardin och den andra med husse i sängen.

Och idag är inget annorlunda, mycket att stå i. Milton ska bla badas inför imorgon. Och ringtränas!

Ha en fin fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Trevlig helg min älskade dotter. Hälsa Niklas och djuren. Kramis

2011-09-16 @ 11:18:18
Postat av: Lillemor

<3 bara för underbart...ge govovvarna en kram och niklas ger du en klapp baki huve =)en hälsning från mej då vill säga <3 LYCKA TILL IMORGON!!!!

2011-09-16 @ 14:38:43
URL: http://www.magicbravehearts.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0