Prover

Nu väntas en rad provsvar från doktorn. Det talas om änmesomsättning, tarmsjukdomar, matintoleranser och livmoder/äggstockar.

.. jag vet lika lite som min doktor. Så vi får vänta och se men jag mår iaf mycket bättre än sist!




Jag tog mig iväg på kursen igår med Milton. Även om jag mellanåt blev lite snurrig så gick det jättebra.
Milton käkade upp ett gossedjur, en lila sköldpadda. Han tuggade två gånger sen svalde han den hel.

.. tidigare i veckan hittade jag en tennisboll i bajset.

Så nu blir det stenkoll på den hungriga lilla valpen!

Snart dags för lite rally!


Här är väldens underbaraste Spader!


Jag känner dock att jag halkat efter i träningen när jag dels var sjuk en omgång och sen inte hunnit tränat pga magen. Men så fort möjligheten kommer så blir det att ligga i.




Mira mår jättebra. Pigg, frisk och olydig. Och när Mira inte lyssnar, då vet man att hon är frisk! ;)

Hon har fått tillbaka mycket av pälsen nu också.

Morgan lever och mår. Han fräser mot hundarna men kan ändå gå så nära att han rör vid dom. På nätterna sover han mellan våra huvuden och på dagarna sitter han på altanräcket och tittar ut över ägorna.

Nu ska jag försöka sova. Sov gott allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Så fin Mira ser ut att vara i pälsen. Har ni fortfarande fästingar trots hösten? Kram

2011-09-22 @ 08:07:17
Postat av: Monika ,Lucy och lilla Olle..och en liten Gösta :)

Vad gott att du kunde gå då på kursen..:) Mira ser jättefin ut..ska väga Olle imorgon,ska bli kul att se hur mycket han väger nu vid 1-årsåldern :)

Jag har en katten Zero som ligger vid fötterna,katten Mozart vid huvudet,riktigt nära så när han spinner så har man en turbomotor vid örat och hör ingenting förövrigt..:))

ha det bäst och hoppas du får reda snart på vad som felas dig..

kramen skickad..:)))

2011-09-22 @ 09:42:50
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Lill

Så skönt att höra att du låter piggare:-) och att det blir ordentligt utrett vad som "felas" dig!!! Här är det plaskvått mest heeela tiden inte kuligt alls:-( Kramar

2011-09-22 @ 12:17:37
URL: http://www.123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0