Träning

Rallytränar här hemma och det går så HIMLA bra!! Milton är extremt uppmärksam på mig och imponerar mig enormt.
Jag jobbar med att leka massor under tiden, vilket också går jättebra.

.. men på bruksklubben är allt annat runtomkring mycket roligare.
Håller tummarna för ikväll! :)



.. och för den goda sakens skull tränar jag alltid Mira också. Det är bra.. (oj, nu tappade jag ordet).. Men när man sysselsätter hundarna! Haha.







.. och det går ju alltid som vanligt med henne. ;) Totalvägran. Inget intresse för något annat än att dra ved i skrindan.

Efteråt leker vi massor såklart!
















Här ute hittade nåt konstigt. Bajs som inte bestod av bajs.
Det var ca en miljon skalbaggar i bajset och inget annat.

Är det katten mån tro?




Kommentarer
Postat av: Lill

Kul att se:-) och va´ somrigt det ser ut....storm o regn här:-( Lycka till i kväll!

2011-09-27 @ 14:23:42
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Mor

Håller tummarna att Milton gör sin bästa lydnad någonsin. Kram

2011-09-27 @ 15:48:42

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0