Gissa vad!? Vi har sålt vårt hus!

Idag har vi sålt vårat hus!

Medans vi var uppe i norr hände det grejer på hemmaplan. Trots att inte ens visningen varit så såldes vårat hus och idag har vi skrivit kontrakt. Grattis till oss för en extremt snabb affär och en angenäm köpesumma!


Nu är det en månad kvar sen tar vi vårt pick och pack och beger oss mot nordligare grader.


Jag kan knappt med ord beskriva min lycka över att komma tillbaka till mina rötter. Fisket, naturen och lugnet. Och givetvis är det inte bara jag som är glad. Även husse längtar upp. Och inte minst M&M.


Morgan, därimot, kommer nog bli lite besviken över snön. (Han tycker INTE om snö. ;)





Sent igårkväll kom vi hem från Arvidsjaur. Och inte mindre än 350 mil har vi adderat på bilen.. På en vecka.


.. Och som säkert alla förstår så har vi väldigt mycket att stå i just nu. Jag ska packa ihop ett helt liv i lådor.
Men här får ni resterande bilerna från påsken. ♥


















































Kommentarer
Postat av: Christina och gänget

HÄÄÄR hör ni hemma..punkt slut.com!!!!

2012-04-10 @ 10:04:14
Postat av: Teija

Hejsan

Ett stort, stort lycka till i Norr.



Ser på bilderna hur otroligt fint det är där. En blir ju lite avis :)

Och säkerligen kommer M & M att älska livet där uppe :)



Massor med varma kramar till er alla fyra.



/Teija & Vovvarna.

2012-04-10 @ 11:43:11
URL: http://fevites.se
Postat av: Monika

Åh vilka underbara bilder ni visar..ni kommer att stormtrivas..Önskar er ett stort Lycka Till där uppe i norr..:)



Kram Monika Lucy Olle och Gösta..:)

2012-04-10 @ 18:06:19
URL: http://extraedition.cybersite.com

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0