Jag blir så glad

Jag blir så glad över alla fina kommentarer. Styrkeord till oss och till Milton. Det lyfter mig verkligen.. Och alla pussar som hälsas till Milton blir han alldeles generad av. ♥ 

Natten gick bättre denna natt. Vi har bytt sovrum och bäddat ner oss i en 270 cm säng. Så att Milton kan kliva upp själv men framförallt att jag ska kunna hålla ett öga på honom under natten.

Dåsiga och trötta imorse när vi vaknade låg han ihopkrupen mellan oss. ♥


Idag ser såret ännu bättre ut.
Det enda som händer just nu är att han störs mer och mer av dränaget och vill gärna dit och tugga bort det. Men på måndag ska det iaf bort så det är inte länge kvar.


Och uttråkade Mira är rastlös på dagarna. Men det får hon lov att vara.


Ta hand om varandra!! ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Så bra att såret verkar läka fint. Det är alltid tungt när ens älsklingar drabbas av elände. Men du å Niklas tar så väl hand om era "små". Så snart är allt som vanligt igen. Kramar

2012-04-27 @ 11:21:45
Postat av: Cissi

Stackars Milton. Håller tummar och tår för att han blir bra snart. Stor kram och en puss till Milton. //Cissi

2012-04-27 @ 13:23:44
Postat av: christina björklund

Vi finns för er alla i glädje, så minst lika mycket i sorgen...

Allt ska bli bara bättre..<3<3<3<3<3

2012-04-27 @ 15:01:52
Postat av: Carola...

Tusen kramar till er...hoppas att allt blir bra med Milton...

2012-04-27 @ 21:07:42

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0