Min hjärta blöder!! (Känsliga tittare bör ej se.)

Nu är jag hemma igen, likaså Milton.
Operationen hade gått bra men allt runtomkring var inte vad jag ville höra!

Knölarna liknade denna gång något annat än fett. Det har skickats en bit för provtanging men veterinären tyckte det såg ut som, det gör ont i mig att ens skriva det, cancer. Inte heller lyckades man ta bort allt eftersom det var invävt i muskulaturen på honom.

Jag gråter och ber till gudarna att det INTE är cancer.. Nej, nej, nej, det får inte vara det!!

Det blev en stor operation för dessa två knölar. Vilket man inte förutsett.

Han har svårt att gå för tillfället men vi hjälps åt att lyfta honom.



Nu ska vi tillbaka om fem dagar för att ta bort dränaget och sen tillbaka om 10 dagar för att ta bort häftklämmorna. Och tills dess ska stackaren gå på tunga mediciner.

Trots min enorma sorg över detta så ska vi ta oss igenom det. Lika bra som när vi för två år sedan fick en dödsdom på Mira, och hon lever ett friskt och lyckligt liv idag!



Kommentarer
Postat av: Erica & Lovis

Men gud! Mitt hjärta känns för eran skull. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra under tillfriskande efter op. Och att dom inte kommer tillbaks nå mer.



Lovis skickar krya på dig pussar till brorsan!

2012-04-25 @ 19:21:03
URL: http://hundarnahansson.blogg.se/
Postat av: Kajsa Renberg

Håller tummar, tår och tassar medan vi tänker på er!

2012-04-25 @ 20:14:21
Postat av: Mor

Men hjälp så otäckt. Stackars lillkillen! Pussa honom från mig.

2012-04-26 @ 07:49:49
Postat av: camilla

Nej åh jag hoppas att det bara var fettknölar!

2012-04-26 @ 09:02:22
URL: http://gargnesarn.blogg.se/
Postat av: Mor

Ni har verkligen haft otur med båda hundarna...sjukdom å elände. Hoppas allt blir bra. Kram

2012-04-26 @ 09:38:37

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0