Norrlandresa in progress

Nu hade jag faktiskt tid och möjlighet att uppdatera så här kommer ett urval av halva resan.


Oj, vad vi redan hunnit göra mycket. Och mycket återstår!

Vi har varit till Lule flera svängar så efter denna resan är man nog ganska mätt på köra bil. ^^


Och titta vad vi träffade! En fyra månaders liten sanktis-tik. Det blev en hel del pussar!


.. och en hel del bus med Milton.


Mira var lite skeptisk och ville absolut inte vara med och busa.




Vi åkte till pappas skrotupplag och kikade lite ifall jag skulle kunna hitta lite gamla grejer..


.. vilket jag gjorde! Nu har jag tvättat upp det och packat ner det i flyttkartonger.
Så det får ni se när vi flyttat och är uppackade i vårt framtida boende.


Vi körde bil ännu mer och hundarna har så himla bra med plats i bilen. Vi skulle minsann rymma fem sanktisar.


Självklart hälsade vi på Patrik och Sofia.


Sen har det blivit en massa bus och spring i snön såklart.




Äta snö!




Nu ska vi resa vidare långt in i skogen tillsammans med skotern, god mat och fiskespöna.

Ha en fin påsk allihopa! ♥

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0