Ångest

Vilket ångest jag har över hur jag ska börja inlägget med tanke på hur längesen jag uppdaterade. Vi har dock inte gjort nåt annat än att flytta in oss i huset och det är full rulle på jobbet också så tiden är knapp. Men mer och mer börjar saker och ting släppa efter nu.
 
Många väntar på bilder i huset, och det kommer. Men det är inte först ikväll jag blåste dammet av kameran, haha. ;)
Så jag gör helt enkelt så att jag bara plockar upp där jag slutade sist!
 
Kvällen i bilder: Mira är med och krattar. (Blev dock lite krattning och mycket lek.)
 
Frisbeen är en stor favorit för Mira. Dock har den sett sina bästa dagar nu.
 
Fåren var på plats också!
(För er som inte vet så är baksidan och ena kortsidan en fårhage. Riktigt mys!)
 
Är det någon som sett en sanktis med ALLA ben i luften samtidigt? Här har ni akrobatiska Mira som gör det.
 
Sist men inte minst så blev det ju massa mys också.
 
Senare som kom gamla Loppan på besök. Mira mamma och Miltons mormor.
Tre generationer.
 
Nu ska jag njuta av ledigheten som infallit sig denna fredag. Imorn ska ni få se lite skapelser och bilder på insidan av detta nya hem!
 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0