Inflyttade!

I påskas var vi och hälsade på i Luleå på Niklas nya, framtida jobb. Och samtidigt som vi var här snubblade jag över en husannons som Precis hade kommit ut. Jag tittade på Niklas och sa "Här är det!"
En dag senare kunde en mäklarassistent visa oss huset lite snabbt vilket vi var tacksamma för,
 
Väl hemma i Göteborg så hamnade vi i en budgivning. Denna budgivning förlorade vi.
En dag senare ringde mäklaren och berättade att säljarna hade bestämt sig för att ändå sälja till oss. Nu hade vi helt plötsligt köpt ett hus som låg 130 mil bort.
Vi tog vårt pick och pack, sålde villan och körde över hela sverige för att bosätta oss på ett helt okänd ställe.
 
Granne med huset som var vårt, bodde vi i en liten stuga utan speciellt många bekvämligheter. I 2,5 månader.
 
Nu är vi här. Dessa två hus har vi längtat efter länge!
 
När det packades in i bilen från stugan ville Mira påminna mig om att INTE glömma henne.
 
Inomhusbilder får ni vänta på, det är KAOS här! ^^
 
Morgan fick sova inne en natt innan jag släppte ut honom. Han sprang iväg 2 min sen kom han tillbaka hem igen och låg på altanen. Han verkar trivas ännu bättre här än vid kvarnen.
 
Hundarna är som vanligt nöjda och glada. Mira är överlycklig att det finns ett garage som är svalt och skönt.
 
Nu har vi bestämt oss för att köra stenhårt tills allt är inplockat och uppackat. Puh!
Tills nästa gång. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Lycka till i ert nya hem =)

2012-08-02 @ 13:35:20
URL: http://www.gyllenfjellskennel.se
Postat av: Mor

Så spännande att snart få se insidan. Kramis

2012-08-02 @ 14:14:54

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0