Snart en vecka

Jopp! Nu är det snart en vecka sedan vi flyttade in och det är då Inte färdigflyttat. Jobbar vi inte så har vi gäster. Trots att alla nyfikna gäster hindrar oss från att komma tillrätta, så älskar jag att det kommer besök. Alla är såå hjärtligt välkomna alltid!  
 
Den 13:e, tror jag det var, skulle internet komma så det ska bli skönt att återigen kunna, både blogga, men även göra alla sina ärenden med banker, räkningar å sånt kul.
 
Nåja, vi njuter så himla mycket av att äntligen vara här! Även om vi båda går runt med nackskott och ryggspärr varenda dag av allt bärande. 
 
Och självklart pausar vi lite ibland och går ut för att njuta i naturen.
 
Mycket blåbär har det blivit.
 
Man ska inte hålla på att skryta. Men jag säger då det: Morgan har det så himla bra hos oss! Färsk, lokal mat från Aleån, friheten att springa runt på det vackraste landskap som finns, jakten på den stora ängen på baksidan som lockar och en varm skön säng på natten mellan två som älskar honom.
 
I vissa rum ser det någolunda ut nu äntligen..
 
.. och i vissa andra.. Haha, usch!
 

Kommentarer
Postat av: Moster Hulda på Brändön..ibland.. björklund

Snart så har ni just så fint som ni önskar....gläds med 4fota vänner och med er över detta fina hem i vardande

2012-08-05 @ 14:51:13
Postat av: Monika

Så fint ni får dt..härlig natur igen runt knuten..Gott att katt och hundar trivs,,och jag förstår dom..:))
Hahaa,är mycket avensjuk..;)
ha det bäst..kram / Monika

2012-08-05 @ 20:17:53
URL: http://extraedition.cybersite.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0