Hälsa

Idag har jag och en god vän till mig haft hälso- och skönhetsdag hemma hos oss. Det har varit full rulle mest hela dagen.
Jag bakade i två dagar för dessa fem inbjudna och städade maniskt i hela morgonen, haha. 
Vi pratade om hälsa på insidan och utsidan. Från gener till celler till hud.
 
Tusen tack alla som var med och delade denna dagen med mig. Jag har haft det väldigt trevligt.
 
Jag är så glad över att träffa och lära känna folk. Jag brinner för det jag gör och det betyder väldigt mycket för mig att när jag får dela med mig till andra om min kunskap. ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack själv Sandra! :)

2012-12-16 @ 20:00:54
Postat av: christina björklund

Min "älskling" DU är som en ros...en nyutsprungen RÖD....

2012-12-17 @ 11:22:24

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0