Hemma!

Hehe. Ovetande om vad som väntar dom.


"När matte lämnar bilen Utan mig sätter jag mig Alltid i framsätet."


Sen var det en massa snuttenutt och tuttinutt med massa folk.
Så innan vi skulle in hos vet. var dom lagomt trötta redan.


Miras blodvärden togs som vanligt och det står stilla som önskat.
69 kg väger hon nu och vet tyckte väl att ca 2 kg till ska bort.



Detta hände innan jul: Veterinären trodde att Milton hade en allergi eller överkänslighet för något. Detta konstaterades när man tittade i hans öron. Så vet. fick oss att köpa ett foder för 900 kr/14 kg och ge det till Milton i 6 veckor. Och det sved som fan i plånboken, men självklart vill man att hunden ska må bra och vara frisk!

Och efter flera tusentals kronor nerlagt på DYRfoder så blev det ingen skillnad i öronen. Dom är fortfarande irriterade och svullna och vi har tvättat varenda dag. Jag tycker det är märkligt och ringer vet.kliniken.

Då bokar jag tid och fick alltså komma idag och titta på öronen igen. (Idag hade vi också en annan vet. än sist) Då säger hon: Det är bara irriterade slemhinnor. Här, ta lite kortison så försvinner det.

- ALLTSÅ SERIÖST?!



Resten av dagen ska vi ha superkul med snöaktivering. Solen skiner ju också. :)


Kraaam!! ♥

Kommentarer
Postat av: Christina och gänget

Tänka sig att då vara privatpraktiserande vet.,föreslå,tipsa,rekommendera och ordinera.....kanske tom ha avans på vad man skriver ut på receptet, och vi djurägare,, vi vill våra vänner det allra, allra bäste....och sen leder det nada....

2012-02-04 @ 13:48:23
Postat av: Lill

Det känns som den nya trenden bland vet., i princip alla åkommor skylls på fodret.....!!!

2012-02-05 @ 21:48:33
URL: http://www.123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0