Vilken härlig vårdag

Idag har jag varit ledig HELA dagen och vilken dag det varit på em. (Motför igår då det spöregnade och snön försvann.)

Vi skottade av våra två stora altaner för att låta det torka upp. Så nu väntar jag vår, inge mer snö tack.


Konstigt imorse då snön bara försvunnit!


Morgan vilade framför brasan med Milton. 


Idag bakade jag även misslyckade semlor. Dom var inte så uppskattade. Men Morgan, ja, han kan man lita på! ;)



Gokväll. Önskar Milton.


Och i undersökningen om hårlag på en sanktis så vann långhåriga med 74% av rösterna.

Kommentarer
Postat av: Mor

Var det de glutenfria semlorna som blev misslyckade?

2012-02-19 @ 20:00:04
Postat av: christina björklund

jaa, var är er snö??+Saknar ni den så går det att få från norr utan ersättning!!!



Så fina bilder på katt och hundar och på semlorna...

2012-02-19 @ 21:12:46
Postat av: Cissi

Semlorna var helt okej tyckte jag. Du har ju ett helt år på dig att finslipa receptet tills det är semledags igen. Linus älskade iaf den laktosfria grädden. Det ville han ha igen :-) Man får ta tillvara på de små komplimangerna från de där barnen ;-) Tack för en mysig fika!

2012-02-20 @ 22:22:11

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0