7 snabba!

Äntligen inget regn!! Jag älskar att ta kort på hundarna men i regn tar man ogärna med kameran på utflykten.
Allt är bra med oss, och oj vad jag har saknat att blogga! Det känner jag nu, när jag sitter här..

Om förhoppningsvis ca 1 månad kommer nog bloggadet vara som vanligt igen med minst 1 uppdatering om dan. :)

Här kommer några utvalda bilder från idag.
"Ja, matte vi är redo!"


"Ge oss varsegod, nån gång.."
Stiliga Mira poserar så fint på en åker.
M&M lyckliga i solen, likaså matte! ♥
"... Åh, guuuud.. Efter 20.000 st korttryck blir vi så j*vla less!"

"Ropade du, matte? Jag kommer!!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka ögonblicksbilder!!!!! Dom är för goa tillsammans dessa två----och solen som lyser så fint...DEN väntar vi på. annars har vi snö allt det vi vill ha och mer därtill

2012-01-22 @ 13:59:19

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0