De första bilderna på badrummet


Nu kan ni förstå varför jag INTE visat detta rum tidigare. ^^ Men för några dagar sen sattes det igång med "renoveringen" här inne.
Vi har valt att med SMÅ medel och SMÅ kostnader försöka göra det lite trevligare.
Detta blir ett intressant projekt för mig och jag längtar efter er feedback om det!
Är det nåt vi alla har lite av efter jul så är det väl pengar?

Så det är det vi håller på med just nu. Varje vaken tid vi har spenderas med att fixa massor av saker här hemma. Det är allt från fönsterbläck, tak, krypgrund, dörrar, stuprännor och mycket mer!
M&M mår bra i vanlig ordning. Vi är mycket inomhus just nu. Regn och storm är inte direkt trevligt väder att vara ute i.
- Usch vilken trist årstid vintern är här nere... Därför bjuder jag idag på härliga snöbilder. :)
.. och en bild på Morgan på sitt bästa ställe.
Kram på er allihopa. :) ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Känner jag er rätt så kommer det att bli jättefint i badrummet trots att det "bara" är med små medel. Kram

2012-01-17 @ 15:50:04

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0