Sa jag det?

.. Att vi äntligen fått vinter!?
Idag var det upp tidigt och iväg på några "utbildningstimmar" om pension, fonder, sparande, aktier och annat "skoj". Och det var faktiskt det enda jag skulle göra på hela dagen! :) Och på det hela så är det toppenväder så det blir att spendera dagen outside, såklart.
Mira. En ängel är hon!
Milton. Ett monster är han!
Det BÄSTA han vet just nu är att springa åt motsatt håll när man ropar.
Ursäkta grimasen, fick en oväntad puss. ^^
Nu ska vi ut igen. Det är ca 3 minus ute och kanonväder!

Minns ni att jag pratade om att "renovera" med inredning=billigt? Det får ni se senare i veckan.
Jag ska lägga upp alla förändringar och alla kostnader och hur mycket tid som gick åt.
Kram :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Så kul att ni fått lite snö. Allt blir så mycket ljusare! Kram

2012-01-24 @ 13:55:16
Postat av: christina

Sååå där har mina monster det i Tärendö. Efter 1 vecka i civilisationen med koppeltvång och rastning när nån har tid och lust, så är dom tillbaka där de har det som allra, allra bäst.

Loppan är med mig,hon sover ju mer än unghönsen, men hon ska få komma till friheten där uppe vad tiden lider...kanske t.o.m till Jokkmokks marknad

2012-01-24 @ 15:05:12

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0