Dryga tre veckor kvar

Ja, sen sist har det inte hänt mycket faktiskt. Både jag och husse jobbar rätt mycket nu så hundarna får vara hemma nån timme per dag.
Nu är det dryga tre veckor kvar innan inflyttningen och jag räknar varenda sekund!
 
Här kommer lite blandade bilder. :)
 
Tidigt på mornarna sticker jag och Milton ut och joggar.
Efter joggningen blir det sedan en lugn promenad med Mira.
 
Gamle Morgan har kommit igång igen. Det var nog kylan som gjorde honom slö.
Nu sitter han alltid här utanför och solar!
 
 
Hemmakontoret har uppdaterats.
Jag är less att arbeta för andra. Nu finns det nya mål i sikte!
 
Och vi fiskar till Morgan.
 
Nyfångat, nykokt och benat. Lyx för en katt!
 
Jag måste ju också visa bilder från Piteå och paltfesten!
 
Vackraste Åsa. HÄR hittar ni henne.
 
Imorse satt jag på klo och skötte mig själv när plötsligen Mira klampade in för att dricka färskvatten.
 
M&M njuter av friheten.. ♥
 
Jag vill avsluta med en kort text som jag tycker är jättebra:
 
"Instead of wondering when your next vacation is, maybe you should set up a life you don't need to escape from."
 
Tills nästa gång! :) Kram på er alla !

Kommentarer
Postat av: Moster Hulda på Brändön..ibland.. björklund

Härlig insikt...jobba för det goda och för det du tror på...lycka till!!

2012-07-08 @ 21:34:45

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0