26 Juni

Vårt internet har ju som sagt varit långvägar ner till göteborg och Niklas har ringt ungefär 20.000 ggr och dosan har kommit till göteborg många fler gånger. Till vår gamla adress alltså.
Tillslut blev vi så less att vi ringde upp igår och sa att vi inte ville ha det längre, "dont worry" sa dom i teleonen, "det finns inte någon beställning på er". Haha, värdelöst!
 
Nåja, sen sist har det hänt en hel del. Jag är ju igång och jobbar som aldrig förr runt om i kommunen. Jag har verkligen haft det stressigt med jobbet, *buissnesen*, hundar, hem. Jag har haft så mycket göra att jag inte hunnit skapa ett endaste ting. ^^
Idag är det äntligen ledigt, eller ja, allt är ju relativt. Iaf, inatt sov jag 14 timmar. Jag har varit helt utmattad den senaste veckan.
 
Här kommer några snabba bilder från lite olika tillfällen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag jobba vidare med mitt alldeles egna arbete. Hejsvejs. ;) ♥

Kommentarer
Postat av: christina björklund

Härligt att se och läsa om ert liv..men du har bara ett, så take it easy..spara på krutet!!

2012-06-26 @ 16:38:44

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0