Fiske!

Tack för alla fina kommentarer på föregående inlägg. ♥



Ni som känner mig väl vet att jag är väldigt passionerad för att fiska. Och när vi äntligen fick våra fiskespön till stugan så var det en självklarhet att gå ner till ån och testa lyckan. (Vilket vi gjort många kvällar i följd nu.)

Det är ju inte just att FÅ FISK som är det jag strävar efter i första hand. Men bara att få komma ut till den stillsamma och vackra naturen är det absolut bästa. Skulle det då nappa så är det en mycket trevlig bonus såklart.

Här får ni lite bilder på några små som vi fått. (Gammelgäddan är inte riktigt redo än.;)

Långt ner till höger ser ni husse och Mira.







Det blev tre smågäddor denna gång.


Milton undrar om det är hans fisk.


Vid detta tillfälle gick grannens hundar förbi på vägen. Mira började gnälla efter sina potentiella parnters och Milton tittade frågande på henne.
... Sen tänkte han "Jahaaa, man ska gnälla nu? Ja, då måste väl jag också göra det!"

Video på detta:



Nirre krokade en liten, liten mört i ryggen som vi tog hem till Morgan.

"Rå? Tror ni att jag ska äta en RÅ fisk?!"




"Sådärja, det var bättre."

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0