Natural Beauty

Ja, eftersom bloggen inte längre bara handlar om hundarna så kommer jag skriva om ganska mycket annat också.
.. och denna gång ska ni få ett riktigt bra tips!

Vi vill ju alla vara vackra. Förut var jag ganska duktig på att smeta på smink i ansiktet. Men allteftersom tiden gått så är det nu något jag inte längre behöver eller orkar.

När det gäller skönhet så vill jag vara naturligt vacker. Utan eller med lite smink. Och visst är väl det väldigt skönt för den late.

Alla är vi dock inte välsignade med perfekt hud. Fet, torr, med finnar och blämmor eller flammig hudton. Själv har jag problem med torr hud och en rätt så ojämn hudton. Röda partier på diverse ställen och en del pormaskar på näsa och haka.

Jag har hittat lösningen!
 
En mycket kär vän till mig driver eget företag med inrikting skönhet och har något för alla. Och vill man inte komma till den underbart lantliga miljön i Brändön så gör hon även hembesök.

Jag fick en djupgående ansiktsbehandling av henne och det kändes som om jag kommit till himlen. Efteråt var jag sammetslen i ansiktet och min hy var förundransvärt vacker. EN behandling krävdes och en stor skillnad sågs. Och vill man bara ha en härlig massage så går det också.
Hon färgade även mina ögonbryn och fransar. Hej då mascara!

Direkt efter behandlingen, helt osminkad.
 

Nästa gång ska ni få före- och efterbilder.

Klicka HÄR för att komma till hennes hemsida. ♥






Kommentarer
Postat av: mor

Så fin du är gumman! <3

2012-06-09 @ 19:18:03

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0