Skönhet och Hälsa

Min kära vän Åsa gav mig en riktig djupgående behandling i ansiktet häromdagen.

Pormaskar måste knäppas ut för att försvinna och man kan säga att man behöver en utrensning någon gång var 3-4 mån.
Åsa knäppte alla mina pormaskar på hakan, i ansiktet och på näsan. Efteråt blev det världens skönaste massage och jag fick massa gotta i ansiktet och kände mig verkligen som en ny människa. Och underbart len blev jag som alltid!

Sen så har hon en helt ljuvlig handpåläggning. Hon är så varsam och kärleksfull i varenda liten rörelse. Man känner sig verkligen i tryggt förvar.
Även Niklas har fått ta del av denna underbara upplevelse hos Åsa.



Ni hittar som alltid Åsa HÄR.

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0