Vart ska jag börja? ^^

Internet har fortfarande inte kommit. Dom var ju så smarta att dom skickade allting till Göteborg. Men idag ville Iphonen sammarbeta med sitt nätverk.

Ja, vart ska jag börja? Det har hunnit hända en hel del faktiskt.
Till en början så ska jag berätta att den stora nyheten, som ni alla med tålamod väntade på, kommer inte att bli av. Men jag kan ändå berätta att jag skulle driva Ales mysiga kvarn-kafé i sommar. En liten dröm som jag haft och alltid velat prova kom serverad på silverfat. MEN samma dag som jag inrett hela lokalen, gjort det vääääldigt fint och lagt upp en meny så ringer kommunen och vill anställa mig inom vården över sommaren.

.. gissa om jag hade beslutsångest? Nåväl, ekonomin fick styra och jag tog jobbet hos Luleå kommun. Och av 1500 sökanden på tjänsten känner jag mig ändå nöjd med mitt beslut.



Vi bor fortfarande kvar i kvarn-stugan och det går relativt bra. Trångt och spartanskt, haha.
.. Och för att ta igen lite av vad som ni missat så lägger jag upp inläggen i efterskott. (Beronde på ifall nätverket är på min sida.)

Välkomna tillbaka! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster Hulda på Brändön..ibland..

välkommen åtminstone in i min snäva värld med allt ditt nya-----

2012-06-04 @ 19:16:05
Postat av: Lill

Grattis till tjänsten! förstår att du fick beslutsångest...

2012-06-04 @ 20:34:20
URL: http://www.123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0