Pyssel och regn

Jag fick en himla mysig kommentar om en tjej som provat sy efter min kuddfodrals-beskrivning. HÄR kan ni kika in på det.

Böcker jag fyndat igår (30-150kr/st) hittade jag på Emmaus på backaplan. HÄR hittar ni dom. Det är en tvåplans secondhand-butik som har mycket smått och gott.

Jag hade två av dessa ljuspelare som är inköpta på IKEA. Planen var att få dom mer lantliga med hjälpt av sandpapper, endast. Sådär snabbt och lätt.


FÖRE


Högra är färdig och den vänstra är original.

På med ett par ljus och sen knöt jag rosetter av två remsor tyg.


Sen knöt jag band runt böckerna. Rosetter, såklart. ^^

Klart! 






Igårkväll tyckte Milton att han var snygg?

Underbettet, eller?


Men vi hade sååå mysigt!


Men imorse var det trist att gå ut, reeegn..

Dagens projekt blir detta! Ett stund iaf, tills jag ska å jobba.



Kommentarer
Postat av: Lena

Han är för söt med sitt underbett =)

2012-03-18 @ 11:42:18
URL: http://gyllenfjellskennel.se
Postat av: Mor

Jättefint! Bytt stil till gammeldags. Snyggt! Kram

2012-03-18 @ 19:17:39

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0