Rensning

Igårkväll kom jag hem sent från jobbet. Likaså ikväll blir det sent.
Så för att finna tid till saker och ting blev det att stiga upp före tuppen och sätta igång!

Idag stod det rensning på the to-do list.

Trevlig temp i solen, kan man påstå.

Hundarna skulle göra lön för mödan idag, tänkte jag.
Mira skulle dra grenar.

.. men hon gjorde allt annat än det.





Tillslut drog hon en stock åt mig. EN.

Och sen sprang hon upp blixtnabbt på altanen och la sig. Och under henne måste det varit lim eller nåt, för det gick inte att flytta henne!



Morgan solade såklart!

Och vi släppte in både sol och värme i huset.

Ett stort gäng tranar flög förbi.


Hur som helst. Tack Mira för en stock du drog. Och tack Milton för badrumsmattan du bar in i garaget. Verkligen tack! Bekväma var då baaara förnamnet! ^^

Kommentarer
Postat av: Mor

Du skulle ha haft Silla hos dej. Hon är inte lat...fast att dra stockar har hon ju aldrig provat. Vilket härligt väder ni har, rena sommaren! :)

2012-03-14 @ 12:03:17
Postat av: Christina och gänget

Det är som en Askungesaga det du berättar om ert liv...och alla de fina bilder som du förstärker dina ord med...Tänk ,så lyckligt allt utföll...och att lilla jag ficj vara med och ge kärlek till Mira....

Du ska få lära mig ett och annat i syväg när du kommer upp, gamla hundar KAN faktiskt lära sig, men det tar tud lixom.... Mira och tiffany är så lika i utseendet,,,,jag kan knappast se skillnaden...men att Mira är så lat.... Kram till er...tänk om jag skulle flyga ner till dig så att du inte blir så ensam,,,över ett veckoslut eller??

2012-03-14 @ 17:15:46

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0