Shoppaholic, vadå?

Idag blev det en del shopping. Som vanligt.
Idag får ni bilder på det hela och sen vad jag ska göra med grejerna, får ni se senare. ;)

Jag hittade en massa fina böcker. Gamla böcker såklart.


Dessa är såhär slitna och fina! Dom var daterade från 1829 till 1911.


Jag hittade ett stort världsatlas som var extremt välbehållen på insidan. .. och när papperet har gulnat så fint, jag får rysningar!


ÄNTLIGEN hittade jag en mjölkkanna. Vad är det lantliga hemmet utan den?



Sen blev det såklart "lite" garn. Nystan à 400 g.


Resten får ni se en annan dag. För nu ska jag fixa grillat! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vilka fina böcker du köpt, så avis! Vart fick du tag i dom? Har nu lagt upp resultatet av kuddarna på bloggen om du vill se! :) Kul att ni ska flytta till Norrbotten, så spännande! Du får gärna hälsa Niklas, umgicks med honom en del när vi båda bodde på Marstrand på yngre dar :P Ha de gott! //Johanna

2012-03-16 @ 18:28:42
URL: http://goteborgfamiljen.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0