Småpyssel

Även fast bloggen varit väldigt ouppdaterad så har ju inte vårt liv stått stilla.
Utimellan allt som händer och sker har jag pysslat lite också.
Så jag lägger ut lite av grejerna som kanske kommer till inspiration för någon.

Virkad duk av tygrester.

Sytt ett bokomslad till husse. Nu kan boken ligga framme och samtidigt vara fin.



Sytt lantliga kuddfodral. Dom är avtagbara och tvättbara.



Virkat småtoffler.

Sytt ett förkläde till en vän.



Och på, förhoppningsvis, måndag spränger jag nog besöksrekordet på bloggen. Varför? Ja, det får ni se då. ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mor

Men Sandra, så fint! Kram

2012-03-10 @ 13:40:04
Postat av: Anonym

Hade vart kul om du kunde skriva vad för tyg du använder till kuddfodralen, jag är nybörjare som vill börja sy. Är helt lost i tygdjungeln, vet inte vad som är tvättbart och bra för att göra kuddar.

2012-03-11 @ 11:57:34
Postat av: Annika

Duktig du är :)

2012-03-12 @ 19:13:08

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0