Tidsbrist på riktigt

Måndagen spenderades på Sahlgrenska pga magen.
Igår var jag på vårdcentralen för födelsemärkena.
Idag ska jag jobba och slutar torsdag morgon.
Torsdag morgon kommer stylisten och förhoppningsvis lär mig något.
Fredag är det besiktning av huset.
Lördag jobbar jag.
Söndag blir det dagen då ALLT ska göras klart.

Även om jag lägger mig sent och kliver upp tidigt så vill tiden inte gå långsammare.

.. och visst är det tur att jag har två sanktisar som accepterar lite röresle och bara lägger sig och sover när det inte händer så mycket.

Kommentarer
Postat av: Mor

Oj så stressigt du har det. Men blir bättre när ni flyttat upp till det Norrländska lugnet. Kramis

2012-03-21 @ 08:56:27
Postat av: christina

Det låter ruschigt värre....ta det lite lugnt vännen, du hinner ändå aldrig alllt som du planerat...

2012-03-21 @ 21:22:09

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0