En annan dag med lycka bakom knutarna

Sålänge vi har varandra så finns lyckan alltid, alltid där.

Idag är en annan dag och det packas och städas fortfarande. Husse jobbar och jag är hemma med resterande familjemedlemmar.

Idag fick Morgan äntligen komma ut.



.. och så glad han var över detta! Idag har han sprungit runt på upptäcksfärd i byn för att sen komma hem igen för lite mat och vila i sängen.


Idag svänge min syster Sara förbi lite snabbt. Hundarna äääälskar att träffa henne.


Mira som är så lat och seg blir valp igen när hon träffar henne.



Sen gick vi ut på en härlig promenad.


Och detta är min underbara utsikt just nu. Den vackra Aleån.



Nu ska jag ta mig an resterande städning och packning. När jag är klar kan jag börja med handarbetet igen. Det har bildats en stor hög med grejer jag ska renoveras och skapas.

Tills nästa gång! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tack för tipsen om dregglet :)

Om jag inte är för tjatig nu så har jag en liten fråga till, hur sköter du håret runt tassarna. Har alltid haft korthåriga raser förut så har inte haft det bekymmret förut:)

2012-05-15 @ 15:22:02
Postat av: chrisrina björklund

Sååå underbart med Aleån friska skummande vårvatten...ni hör det väl nästan in i ert lilla hus??? Och Morgan..förstår att detta val var det allra bästa för djuren..nära till livgivande krafter, till friheten och till att knyta nya kontakter i den by som nu ska bli er alldeles egna....

Så du börjar med att skapa..och kanske skrapa??? Tänker då på tunnan, men du ser ju alltid möjligheter i allt....

Och tänk, din syster hade vägen föörbi, sååå himla ocentralt bor ni tydligen inte..

Jag fann en stor del av mitt borttappade jag vid kvarnen, en tillflyktsort med mig själv...och när fiket öppnade fick jag mitt livselexir medelst kaffekoppen i handen, åns glättiga brusande i öronen och det stänkande skummet mot mina ögon...=själens läkning fullt ut!!!

2012-05-15 @ 17:57:39

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0